maandag 18 oktober 2010

Weer opnieuw kracht moeten vinden....

Ik had gehoopt goed nieuws te kunnen brengen, maar helaas.....

Heb vandaag de uitslag gekregen en wat blijkt....er is waarschijnlijk een nieuw plekje op mijn long ontdekt. Ze weten nog niet helemaal zeker wat het is, of een overblijfsel van de Hodgkin, longkanker of een ontsteking. Het laatste, de ontsteking, is een hele kleine kans, zeker met mijn ziektebeeld. De artsen gaan donderdag mijn scan van vorige week met die van vorige keer helemaal analyseren en dan kan ik vrijdagochtend bellen wat eruit gekomen is. Het kan zijn dat ik alleen bestraald moet worden, of toch nog chemo moet krijgen.

Ik ben zo boos, verdrietig en voel me weer net als in december, weer een soort terug bij af.....weer die onzekerheid, weer het lot in andermans handen, weer wachten......

6 opmerkingen:

  1. Lieve Fleur, wat onwijs klote! Kan er geen ander woord voor bedenken... Heel veel sterkte. Je bent een hele sterke vrouw en ook hier kom jij doorheen!Ik denk aan je.
    Liefs, Nienke H.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Fleur,
    Vol goeie hoop opende ik vanmiddag je blog en ik kan me je grote teleurstelling en tranen voorstellen. Je hoopt er helemaal vanaf te zijn en nu is het weer onzekerheid. Blijf volhouden meid! Je hebt al een gigiantische berg verzet en we gaan ervan uit dat de volgende stap je ook weer zal lukken. We hebben grote bewondering voor je moed en doorzettingsvermogen die je tot nu toe getoond hebt en wensen je veel sterkte en kracht toe. Voor ons ben je en blijf je een kanjer. Veel liefs van Marlhene en Jacques.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi fleur

    uit het oog maar niet uit me hard. Sterkten en ik denk aan je,

    groetjes
    anouk de jong

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Fleur,
    Wat een klote nieuws voor je! Hopen dat je de kracht en de sterkte kan vinden om ook hier doorheen te komen! Blijf in jezelf geloven!
    We wensen je onwijs veel sterkte, denken aan je!
    Dikke kus Annouk en Bob

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieverd,
    Ongeloof,verdriet,boos,machteloos,chaos,pijn!!
    Vandaag gaan de "Heren" zich over jouw geval buigen en morgen weten we meer, hoop ik. Dan pakken we alles wéér op en gaan het probleem wéér oplossen.Samen staan we sterk!!Maar jij zult het moeten doen,schat. Weet dat nog steeds Ellen, Martijn en ik,en héle lieve vrienden,om je heen zijn die je hoe dan ook zullen helpen!Love You, Supergirl!!! XXXXX Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Fleur,
    GEWELLLLLLLLLLLDIG !!!! Proficiat
    Liefs van Marlhene en Jacques

    BeantwoordenVerwijderen