donderdag 1 april 2010

Nummer 5

Maandag begon met een heerlijk ontbijtje bij Steef en Piet, eitje, kroesantje, sappie, koffie, mmmm heurluk was het! Daarna met Steef naar het ziekenhuis. Eigenlijk wilde ik deze keer echt niet, dus beetje gehoopt op de waardes die te laag zouden zijn, maar 'helaas' 2,7.....De hematoloog was wel een beetje afwachtend of ik wilde uitstellen, maar ben toch maar verstandig geweest en heb de chemo door laten gaan. Ik wilde niet omdat ik de komende weken precies 'verkeerd' uitkom, elke keer als ik wat leuks heb in het weekend heb ik net de maandag ervoor chemo gehad....Net als aankomend weekend, ben morgen jarig en voel me redelijk dus wil wel gezellig een drankje gaan doen, maar dat wist ik natuurlijk niet van te voren. Maar ja nummer 5 heb ik wel weer gehad!

Over het algemeen gaat het wel redelijk met me, behalve dan dat ik vorige week wel een soort terugslag gehad heb. Beetje mijn eigen schuld, want had veel te veel gedaan. Bij vrienden gegeten, laat naar bed door verjaardagen, mezelf niet de rust gegund om 's middags toch een tukkie te gaan doen...afgelopen weekend was ik dus wel aan het einde van mijn latijn en kon eigenlijk zaterdag alleen maar huilen en slapen en zondag op de verjaardag van Jessie stond ik ook al een potje te janken, blergh. Wilde ik helemaal niet (en zeker niet op Jes d'r bursdee) maar ja kon er even niets meer aan doen.

Eigenlijk verder weinig nieuws, maar zo zijn jullie allemaal weer een beetje op de hoogte!

6 opmerkingen:

  1. Fleur, alvast gefeliciteerd voor morgen!
    Ups en downs als ik het zo lees, missen wel op het werk je enthousiasme en aanwezigheid!
    Fijne dag morgen en zalig pasen...en sterkte he! We zien je weer snel...hoop ik!

    gr hugo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Fleur,
    Leuk weer wat van je te lezen! En fijn dat je er nog zo lekker tegen aan gaat. Hoop je snel weer een keertje te zien op het werk. Teken dat je je goed voelt, maar natuurlijk ook vooral voor de gezelligheid! Je wordt gemist! Wens je fijne verjaardag morgen (gefeliciteerd!) en fijne Pasen! Hopelijk voel je je een beetje oke. Succes in ieder geval en hopelijk tot snel!
    Liefs Dietha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hiep hiep nog veel geluk liefde gezondheid toegewensd hoera.

    Zet hem op.

    groetjes
    anouk de jong

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve 30 jarige Fleur,

    Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere dag.
    Hoop dat je volop kan genieten!!!!!!!
    Liefs
    Mieke (zusje Ine)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Fleur,

    Allereerst van harte gefeliciteerd.
    Sorry maar ik had m'n dag niet, anders was ik zeker op je feestje geweest.
    Ik hoop dat, ondanks mijn afwezigheid, het toch een geweldige verrassing en feest was.
    Als administrateur van de inzamelingsactie voor een lekkkere vent kan ik je mededelen dat ik er een gevonden heb.

    Helaas ik heb een druk schema!!!

    Is "de RING" al binnen of moeten we toch de 30 jarige wiskyfles maar helemaal kantelen?

    Ik hoop je snel een keer te zien, misschien met Greetje in Blacklock.

    Sterkte met al wat je moet ondergaan.

    Liefs, ik hou van je (Greetje en El van jullie ook!)

    willem

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieverd,
    Zo,nu geen geheimen meer,geen stiekeme mailtjes en telefoongesprekken!Hemeltjelief, dat was zo moeilijk de afgelopen weken.Langzaamaan groeit het puntje van mijn tong weer aan en ook de tong-puntjes van al jouw en mijn vrienden en vriendinnen.Nogmaals,KNAP van iedereen dat je verjaardag een echte SURPRISE was.Een prachtig feest met jou als stralend middelpunt,dat was het.Mooie herinneringen die nog lang bijblijven.
    Lieffie, geniet nog na en de foto's komen er aan.
    X(30 keer) Mam

    BeantwoordenVerwijderen