dinsdag 27 april 2010

Helaas.....

Gister moest ik weer naar het ziekenhuis voor chemo nummer 7. Na de controle van mijn bloed bleek dat de waarde van mijn witte bloedlichaampjes is gedaald naar 1.9. Helaas kon daarom de chemo gister niet doorgaan en is deze een week verplaatst.

Heel erg vond ik het niet, want ik wist dat het een keer zou gebeuren, maar jammer is het wel. Had voor de zomer al wat plannetjes gemaak, maar dat blijkt maar weer dat dat niet kan dit jaar.

18 mei zal ik een scan krijgen om te kijken hoe het gaat en of de chemo's aanslaan zoals ze zouden moeten. Dus wel spannend, maar vanaf dan kan ik wel gaan aftellen, want ben ik over de helft!!

Vanavond gezellig bij Nien en Jaap eten en de boodschappen doen voor het varen op Koninginnedag (want elk nadeel heb zijn voordeel en kan er dus vrijdag gezellig bij zijn). Morgen even gezellig naar kantoor, bijkletsen en wat klusjes doen daar en daarna rustig aan om energie te sparen voor het Koninginnedag-festijn!

4 opmerkingen:

  1. Hallootjes lief, lees nu net pas je laatste berichten. Maandag weer een poging en ik ben derbij. Ik zal mn breinaalden meenemen, kan ik een mooie sok voor je maken.
    Knuf Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieverdje,
    Na het gesprek vorige week maandag met Dr. Kersting en jouw geweldige positiviteit, ben ik de schrik weer te boven.Je hebt een extra week rust gekregen om er morgen tegenaan te kunnen.Met Nien samen zal het zeker gezellig zijn.Ik wil ook een paar sokken, dus flink doorbreien!!!
    Love you(en you ook, hoor Nien,dat weet je!).XXXxxxxx Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Fleur,

    Ik hoorde laatst van Lot en Meta dat je ziek bent en dat je een blog bijhoudt. Net pas zag ik op facebook welke blog het is en ben direct gaan lezen. Toen ik het hoorde schrok ik mij echt kapot. Hoet is het mogelijk bij zo'n jonge levendige meid. Ik vind je heel erg dapper hoe je je er doorheen slaat, maar ja, je moet ook wel...bij de pakken neerzitten, daar ga je het niet mee redden.
    Weet dat ook wij aan jou denken!
    Heel veel sterkte en succes met al die nare chemo's!
    Liefs, Guus en Petra van Bolhuis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Fleur,

    Ik wens je een hele goede uitslag van de scan van a.s. maandag!Sterkte met de zenuwtjes, want best spannend natuurlijk. Als hij net zo positief is als jij, kan je aan de afdaling van de berg beginnen, want je bent over de helft!Zal je hier en daar nog wel een rotsblokkie tegen komen of een rot glibberig modderpad maar uiteindelijk aan de voet staat het bordje "Welkom in Genezen"You did it!!
    Liefs, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen