vrijdag 19 maart 2010

Een vierde gehad!!!

Goed nieuws: een vierde van alle chemo's heb ik gehad!! Dit klinkt positiever dan dat ik er nog 12 moet, hahaha. Eigenlijk gaat het best redelijk allemaal. Deze week merk ik wel dat het herstel langer duurt dan de vorige keren. Vandaag ben ik nog niet helemaal lekker, maar denk dit weekend toch wel weer opgeknapt te zijn. Ben ook wel meer moe dan de vorige keer, maar goed het is nog wel te doen gelukkig.

Afgelopen weken waren eigenlijk hele leuke weken. Moet alweer erg ver terug denken wat ik allemaal gedaan heb....Vorige week twee dagen (aantal uurtjes per dag) gewerkt en dat was erg fijn weer, kreeg er wel energie van eigenlijk! Dinsdagavond bij Toine en Femke en woensdagavond bij Just en Mara gegeten en dan doe ik wel ffies een klein tukkie voordat ik daarnaar toe ging. Donderdagavond onverwachts bij Nien en Jaap aan mogen schuiven wat ook erg gezellig was. Vrijdag kwamen Agnes en Mignon bij mij langs en dat was ook weer een hele leuke avond. Zaterdag toch maar EVEN lunchen met Marieke en Nienke, dat even werd alleen tot aan de kroeg 's avonds laat, hahahah. Het was in ieder geval wel een hele leuke dag!! Zondag maar even niks gedaan.....En maandag weer naar het ziekenhuis.

In het ziekenhuis was het een drukte van belang. Mama en Sab gingen de hele middag mee, Joris en Marjolein kwamen nog langs, toen stond Nienke met koffie voor de deur en Marloes kwam ook nog even voorbij met drinken en een fruitschaal. De verpleging was al wat verbaasd, maar het was gelukkig geen probleem.

Nu nog bij mama, vanavond komen zussie en Sab hier eten en morgen weer naar huus. De komende weekenden zijn vol verjaardagen gepland, dus zal me de komende week ook zeker niet gaan vervelen.

Al met al wordt het wel wat zwaarder, maar is het allemaal nog wel te doen! Zeker met alle steun en de goede verzorging van mama!!

8 opmerkingen:

  1. Lieve Schat,
    Je weet het:MET LIEFDE EN PLEZIER!!!!Zou niet anders willen en kunnen.FOREVER!
    Ik ben een trots Moedertje!
    Nu nog hopen dat mijn citroentaart lukt, dan is alles bijna perfect, hahaha.
    Nog één nachtje en dan ga je weer. Volgende week weer werken en gezellig dingen doen met je vriendinnen, dat is goed. Geniet er maar van, lieverd. Laf joe, toedeloe
    Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo zus,

    Maar eens een berichtje van je zusje...

    CITROEN TAART...?????
    mmmm

    ahahahahhaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Fleur,

    Ontzettend veel sterkte maar weer!

    Groetjes,

    Han

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Fleur
    Zo te lezen sla je , je er dapper doorheen.
    En het ontbreekt je niet aan belangstelling. Het moet heerlijk zijn om zoveel lieve vrienden om je heen te hebben. En natuurlijk je lieve mams en zus. Heel veel sterkte maar weer.
    Groetjes Sonja ( collega van je mams )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. shit.....wordt toch tijd dat ik weer bij je in de buurt kom wonen, niet in de laatste plaats voor die heerlijke citroentaart?
    Ik wilde dat ik ff vrij kon nemen om een daggie mee naar het ziekenhuis te gaan, maar helaas, zit midden in de variabele beloningsronde voor onze directie, dus zit alleen maar met m'n neus in de cijfers, is nu ff 5 dagen werken ipv vier. Nog even, dan lekker het bootje weer het water in, zin een een mooi weer water therapietje Fleur, dan gewoon met moeders deze kant op komen, wel met mooi weer, anders heb je er niks an. Wat kabbelend water, wat mooie beesies zien en misschien een hele koude rosé. Ik denk wel veel aan je en zoals je schrijft doet het me goed. Die lekkere vent nog niet gevonden( en z'n broer voor mamsie ook niet). Inderdaad zals je schrijft, de vierde gehad...klinkt inderdaad beter als je het zo zegt. Hopelijk kunnen we straks zeggen dat je op de helft bent, dan is het pas echt aftellen geblazen.
    Dikke knuffel en kus, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Syllie, we're coming!!!!!!Met citroentaart! Zie jullie snel, heel snel. Liefs, AG

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Fleur,

    Hoop dat het met je gaat, zijn trots op je hoe je je erdoor heen slaat, wat heerlijk dat je moedertje zo dicht bij je is om je te steunen en te verzorgen, hou je sterk wijffie voor je het weet is het voorbij!

    Liefs de Vermeertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Fleur,

    Zit je weer in de wat" betere "dagen van de cyclus van 14? Ik neem mijn petje voor je af zo positief en sterk wanneer het kan. Lekker genieten met je vriendinnen al wordt het dan wel eens te laat in de kroeg!Ik begin wel een beetje te balen van die citroentaartverhalen!Krijg ik ook nooit !!Dus...wanneer komen jullie naar Driebergen?Dikke kus en sterkte maandag bij alweer de vijfde!!Time flies when you"re having fun !!(hm,hm)XXX

    BeantwoordenVerwijderen