donderdag 4 maart 2010

Zo weer één gehad....

De derde zit erop!! Het was even afwachten of deze door kon gaan, omdat mijn witte bloedlichaampjes weer heel laag waren de week ervoor. Maar samen met mijn zusje naar het ziekenhuis maandag en wat bleek 2,8!!! dus dat was mooi. Nou ja mooi, stiekem had ik geen zin, maar ja uitstellen wilde ik eigenlijk ook niet. Dus maar weer aan het infuus. Gezellig met zussie in het ziekenhuis een dagje. Voor El was het de eerste keer dat ze erbij was en dit hebben we dan ook even met z'n tweetjes gedaan, vond het fijn dat ze erbij was.

's Avonds kwamen Kaak en Cas gezellig eten bij mama. Echt een super gave vaas gekregen!!!

Dinsdag even met moeders naar de stad geweest en Ikea, dat ging gelukkig wel, alleen daarna volledig ingestort. Pppfff kon gewoon niet meer. Woensdag ook de hele dag geslapen, maar dan ook echt de hele dag. Vandaag gaat het eigenlijk wel redelijk gelukkig. Hopen dat dit zo blijft de komende week!! Helaas gaan alle echte nare bijwerkingen nu ook beginnen...mijn haar begint nu echt wel veel dunner te worden en elke keer als ik het borstel is het toch wel een beetje confronterend. Heb wel een soort rust hierover, zie er wel enorm tegenop maar kan er gewoon echt niks aan doen, dus laat het maar een beetje gebeuren. Hoop het alleen nog anderhalve week vol te houden, want mijn zusje, Sab en Es wil ik graag bij de kapper hebben wanneer ik het er toch af laat halen, en zij gaan volgende week heerlijk een weekje skiën.... Gelukkig zijn de Nienke's en Mariek er wel dus mocht het echt niet meer gaan, dan heb ik nog meer lieve dinnetjes die ik mee gevraagd heb.

Net de reactie van Syl zitten lezen en moet zo lachen!! Ik wacht rustig af, je weet wat ik zoek, he Syl!! Want het is wel waar, lezen enzo gaat gewoon niet dus dan maar een 'goed' gesprek met een leuke vent!! Hahahahahahaha

De komende week lekker bijkomen weer van alles en maar hopen dat de waarden van mijn bloed goed blijven, want ben er stiekem al een beetje klaar mee en moet er nog 13, ppppffff. Dus maar hopen dat uitstel gewoon nooit nodig is.

Nu even lekker genieten van het mooie weer, hoop dat dat ook zo het hele weekend blijft!!!

10 opmerkingen:

  1. Lieve Fleur,

    Nog 10 x.
    We tellen mee af.
    Hou vol en ga zo door, want je doet het fantastisch.
    liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas Carla, moet er nog 13.....:-(
    maar goed we kunnen wel blijven aftellen. Liefs Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja moe voelen en haar wat beetje bij beetje dunner wordt is niet fijn( dunnetjes uitgedrukt maar ik kan toch moeilijk als een mevrouw "op leeftijd"dat grove woord gebruiken in een reactie op jouw schrijven, wat je trouwens zo top verwoordt )
    Ben een het cocherellen, Carlijn komt met een paar vriendinnen hier eten, en nee het wordt géén kip;-)))Morgen weer even de stand in Utrecht bekijken en kijken waar ik wat kan klussen.Inderdaad heerlijk die zon, ik hoop dat je daar dan toch een beetje boel vrolijk van wordt! Lieverd, je weet: thinking of you!Knuffert voor een toppert. Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Fleur,
    Bewonderenswaardig hoe jij jezelf er doorheen sleept, natuurlijk met steun van je familie en al je lieve vriendinnen. Jouw humor en relativeringsvermogen helpen je daar zeker ook bij. Ik herken het hééél erg, van je moeder natuurlijk. Je zult het straks ook nodig hebben wanneer je haar er af gaat. Maar vergeet niet dat je altijd dat mooie koppie zult hebben, met of zonder haar. Je bent gewoon een mooi en dapper mens.
    Liefs van Mieke Gerritsen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi fleur

    Hoop door de zon en de sneeuw dat je de top zal berijken je bend een topper als ik zo lees.

    groetjes liefs anouk de jong

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fleur, het verzoek staat nog steeds om een keer aan te sluiten op een maandag. Sterkte de komende tijd en als we wat voor je kunnen doen... We denken aan je. liefs Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Poppie,morgen alweer de 4e kuur.Samen gaan we de klus weer klaren."Ik haal je op en neem je mee".Je bent een grote held.Laf joe! XXX Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fleur! Succes vandaag, kom je snel een keer koffie drinken? X Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Fleur

    Moest eeve aan je denke.
    Ik ga moorge ook het zieke huis in krijg een maagverkleining dus spannend.

    Zet hem op.

    groetjes anouk de jong

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey lieve Fleur,

    ik was even je adres van je weblog kwijt, dus kon je nog geen berichtje achterlaten..
    Via Ellie blijf ik op de hoogte van hoe het gaat met je.
    Ik vind het echt goed van je dat je deze weblog bijhoudt, zo schrijf je het ook van je af en zo te lezen hou je je taai, goed van je hoor meid!!! Gelukkig zijn er heeeel veeeel lieve mensen om je heen om je op te peppen in de moeilijkere momenten en lol met je te maken in de betere momenten. Heel belangrijk en zeer dierbaar! Zo leer je weer je echte vrienden kennen he ;-)
    Nou meissie, weet dat ik aan je denk en het top vindt hoe je je hier doorheen slaat, op naar een goed resultaat!!

    Dikke kus,

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen