vrijdag 9 juli 2010

Na veel te lange tijd....

Na veel te lange tijd laat ik maar weer eens wat van me horen. De afgelopen weken zijn eigenlijk niet heel anders gegaan dan de keren hiervoor. Alleen is er wel weer een keer uitstel geweest. Ondanks het spuiten van groeifactor was mijn waarde toch 2.0.......dus nu heb ik afgelopen maandag weer chemo gehad, nummer 11! Nu echt nog maar 5 te gaan. Alles wordt tijdens de eerste week wel een stukje zwaarder, misselijk, vieze smaak, moe, maar eigenlijk ben ik elke keer wel weer vrijdagmiddag zo goed als hersteld.

Vorige week een extra weekje gehad, dus lekker voetbal kunnen kijken en een super leuk weekend op Leiden Culinair gehad!! Veel oude bekenden gezien en vooral heel veel lol gehad.

Nu met moedertje heerlijk in de tuin, wel beetje warm.....Mams heeft mijn voeten lekker verzorgd en mijn nagels gelakt (ORANJE, dus ze MOETEN winnen zondag), hahahahaha.

Aankomend weekend verjaardag van Pimmie, bruiloft van Suus en Pascal en zondag verjaardag van Leo en dus VOETBAL kijken!!!! Ook nog gezellig lunchen met Mignon dus wel vol, maar volgende week weer rustig aan!

Hoef me, als het goed is, nog maar 5 weken rot te voelen en dan is het allemaal voorbij, I hope!!


2 opmerkingen:

  1. Lieve Schat,
    Ja,nu begint het aftellen echt!Van de week,toen El hier was,hadden we het er nog over hoe snel het eigenlijk allemaal gegaan is.Van december tot nu zoveel meegemaakt met elkaar.Het was en is niet niks,maar het grootste deel ligt achter je.Je kunt alweer een klein plannetje maken voor de toekomst.
    Lieffie,Oranje en jij gaan de klus klaren,er wordt gewonnen!!!!We zeggen altijd tegen elkaar:
    "Laf joe te pletter", en dat is en blijft zo!!!
    XXXXXXXXXXXXX Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Fleur,

    fijn weer wat van je te horen op je weblog. Oranje heeft dan wel niet de hoofdprijs maar jij gaat er zeker voor.Sterkte met de laatste 5. Je collega Lydia

    BeantwoordenVerwijderen